loading...
مطالب جالب وسرگرمي
اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 9 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

بچه که بودم یه بار مامانم خواست منو تنبیه مدرن کنه

منو تو انباری زندونی کرد منم اون تو شروع کردم به آواز خواندن با صدای بلند

یهو دیدم در باز شد مامانم با لوله جاروبرقی اومد دوباره منو تنبیه سنتی کرد!

 

لطفا برای دیدن بقیه جک ها به ادامه مطلب بروید.

اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 11 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (1)

رﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﮔﻔﺘﻢ : ﺁﻗﺎ ﯾﻪ پاکت ﻭﯾﻨﺴﺘﻮﻥ ﺑﺪﻩ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺩﺍﺭ ﮔﻔﺖ : ﻻﯾﺖ ﺑﺎﺷﻪ؟ ﯾﻬﻮ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻡ ﮔﻔﺖ : ﺁﺭﻩ ﻻﯾﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﺑﭽﻢ ﮔﻠﻮﺵ ﺍﺫﯾﺖ ﻧﺸﻪ بعدﻡ ﺩﺳﺘﺸﻮ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻢ ، ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻣﻪ !!

ﺧﯿﻠﯽ ﺭﯾﻠﮑﺲ ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺳﻼﻡ ﮐﺮﺩﻡ ، ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ ﺑﻪ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﻔﺘﻢ : ﭘﺲ ﺍﯾﻦ ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ من ﭼﯽ ﺷﺪ؟ 

 تو قسمت نظرات هرکی از این نوع سوتی ها داده با بقیه هم به اشتراک بذاره فیض ببریم.

اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 4 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

قدیمی ترین مداد جهان ، که در سقف یک خانه در آلمان متعلق به قرن ۱۷ پیدا شده و در کلکسیون شرکت بزرگ لوازم تحریر Faber-Castell نگهداری میشود.

 

در سال ۱۵۶۰ میلادی یک زن و شوهر ایتالیایی با قرار دادن یک تکه گرافیت میان دو تکه چوب سرو اولین مداد به شکل امروزی را اختراع کردند. پیش از آن و در سالهای ۱۵۰۰ میلادی بود که معادن گرافیت در منطقه Grey Knotts انگلستان کشف شد که دولت انگلستان به خاطر کاربرد گرافیت در توپ های جنگی از این معادن بهره برداری می کرد. اما مردم منطقه از گرافیت برای علامت زدن قایق هاشان بهره می بردند که همین مساله باعث قاچاق آن به عنوان جسمی برای علامت زدن شد.

بعد از ابتکار خانواده ایتالیایی در قرار دادن گرافیت میان چوب این ایده تا کنون با اندکی تغییر به عنوان ایده اصلی طراحی مداد به کار گرفته شده است.

اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 6 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)
یه یارو دیوونهه ایدز داشته و با آمپول از خودش خون می‌گرفته و میزده به مردم. غضنفر بهش میرسه میگه بزن به من، بزن به من!. یارو فكش میفته میگه بابا این خطرناكه‌ها ایدز می‌گیری‌ها. غضنفر میگه بزن كاریت نباشه. وقتی یارو آمپوله رو بهش میزنه، غضنفر میگه هاهاها چی فكر كردی؟ من كاندوم داشتم!
حتما حتما حتما سری به ادامه مطلب بزنید.
 
اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 6 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

لباسها در آب کوتاه میشوند و برنجها دراز.
در درازای زندگی لباس باش ودرپهنای آن برنج
و اگر عمق این پیام را نفهمیدی
بدان که تنها نیستی، چون منم نفهمیدم! :)

 

کاش الآن کنارم بودیو واسم لالایی میخوندی
منم با لگد میزدم بهت میگفت گمشو مگه من بچه م ؟! جمع کن این لوس بازیا رو :خخخخ


 

 وای حال میده دختره داره میره عروسی دو تا دستتو صابونی کنی
بزنی به صورتش تا میتونی فرار کنیاااا
آی حال
آآآآآآآی حال میده ه ه ه:)

منم اس ام اس بدم بگم : بیخیال رفیق ، این نیز بگذرد …

 

 

 

لطفا برای دیدن بقیه جک ها به ادامه مطلب بروید.

اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 7 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)


عاشق اون لحظه ام که استادمون حين درس دادن زل ميزنه تو چشماي من و من در حالي که هيچي نفهميدم سرمو به نشونه ي تاييد ت* ميدم :|

-------

یارو میره مهمونی ، شب موقع خواب صاحب خونه بهش میگه:
جاتو کجا بندازم تو اتاق نی نی خوبه؟
یارو با خودش فکر میکنه کی حوصله گریه بچه داره.
بعد به صاحب خونه میگه:
نه ممنون همینجا تو حال خوبه!
...
صبح پا میشه بره دستشویی یهو یه دختر خوشگل با لباس خواب میبینه .. میگه:
شما دختر فلانی هستی ؟ اسمتون چیه؟
دختره میگه: نی نی. اسم شما چیه؟
میگه: من ..خرگاو الاغ نفهم بیشور :)))

 

لطفا برای دیدن بقیه جک ها به ادامه مطلب بروید.

اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 3 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)


۱- امروز به داداشم می گم: کلاغه برام خبر آورده که سیگار می زنی
داداشم می گه: تو چی می زنی که می تونی با پرنده ها صحبت کنی؟ !

۲- ملت Love می ترکونَن، ما از این پلاستیک حبابدارا

۳- از نظر هندوانه تمام انسان ها چاقوکش هستند

 

 

لطفا برای دیدن بقیه لطیفه ها به ادامه مطلب بروید.

اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 4 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

چه حالی میکنن اونا ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

 تازه زنونه / مردونست !!!!

یه چیز دیگه خدا به اون که تو مرکز این جمعیت گلاب به رو تون دستشویش بگیره رحم کنه !!!! باید به فکر سریع ترین راه خود کشی بگرده افسوس

بد بختی دیگه اینه که تو وسط این جمعیت بخوری زمین ......... هَی وایِ من !!!؟؟؟

اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 7 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

1-آیا میدانید که دانش آموزان ژاپنی به همراه معلمان خود هر روز مدرسه خود را به مدت 15 دقیقه تمیز میکنند ؟ که منجر می شود به ظهور نسل ژاپنی که فروتن و مشتاق پاکیزگی است .

2-آیا میدانید هر شهروند ژاپنی که سگ دارد یک کیسه مخصوص مدفوع سگ با خود حمل میکند؟ بهداشت و اشتیاق به آن بخشی از اخلاق ژاپنی ها است.

3-آیا میدانید که کارگر بهداشت در ژاپن "مهندس بهداشتی" نامیده می شود و میتواند حقوقی بین 5000 تا 8000 دلار در ماه طلب کند و یک پاک کن موضوع امتحان کتبی و شفاهی است ؟

 

برای دیدن بقیه مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 6 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

این مرسدس بنز ون از بیرون ظاهری عادی دارد که همین ظاهر عادی هم بسیار شیک است ولی داخل این ون به شکل شگفت آوری تعمیر و بازسازی شده، این ون لوکس و زیبا بیشتر شبیه یک هتل 5 ستاره سیار است،در داخل این بنز صندلی های چرمی ، سرویس آشپزخانه و سرویس بهداشتی های لوکس و زیبایی جاسازی شده که آن را واقعا حیرت انگیز می کند.

 

 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 4 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

«تصور از خود»‌‌ همان ادراك از خویشتن است؛ به عبارت دیگر، تصور فرد از مهارت‌ها، خصوصیات و توانایی‌هایی است كه دارد. ویژگی‌های شخصیتی كه در این مقیاس بررسی می‌شود مفهومی از خود را ارائه می‌دهند. این مقیاس پنج جنبه از ویژگی‌ها را بررسی و اندازه گیری می‌كند كه عبارت است از:

 

لطفا به ادامه مطلب بروید.

اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 5 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (2)

یک روز بدون خنده ، روزی ست که به هدر رفته است... همه چیز را خراب می بینم رفته بودم به نزد چشم پزشك چون هميشه خراب مي بينم گفتم اين چشم ها معالجه كن ظلمات ، آفتاب مي بينم منقلب گشته حالت چشمم همه جا انقلاب مي بينم ملتهب گشته مردمك زان رو همهدر التهاب مي بينم نان خالي سفره ي خود را مرغ و جوجه كباب مي بينم توي جيبم كه اكثرا خالي است شپشك با سه قاب مي بينم ياوگويان بي سر و پا را همه عالي جناب مي بينم دزدهاي ميان گردنه را حضرت مستطاب مي بينم حرف مفتجفنگ بي سر و ته مثل حرف حساب مي بينم اين همه دود و دم كه در شهر است بوي عطر و گلاب مي بينم آب جوهاي شهر تهران را چون طلاي مذاب مي بينم واژه هاي رفاه و آزادي را فقط در كتاب مي بينم یا که تصویر شهر فاضله را عکس در توی قاب می بینم نظم اين عالم منظم را بي حساب و كتاب مي بينم مشكلات اساسي مردم همه را بي جواب مي بينم چاره ساز تمام مشكل ها يك زورو با نقاب مي بينم هر زمان وعده ي خوشي آيد پر ز لفت و لعاب مي بينم ليك گاه عذاب و گاه عقاب اضطراب و شتاب مي بينم شب به شب نقشه مي كشم با خود روز نقش بر آب مي بينم هر زمان فال گيرم از حافظ خويش را كامياب مي بينم ليك آن كام چون كف صابون پر هوا و حباب مي بينم من بهشت ريایي زاهد دوزخي پر عذاب مي بينم آن چه او نهي مي كندبر عكس مستحب و ثواب مي بينم آب گيلاس و آلبالو را مي ناب و شراب مي بينم هر شب جمعه دلبري طناز تك و تنها به خواب مي بينم مرغ پر كنده را به قصابي دختر بي حجاب مي بينم چون به من خانمي سلام كند علتش فتح باب مي بينم من چپولم خدا شفايم ده راست را پيچ و تاپ مي بينم بس كن اين شعر بي مزه شاعر سر تو زير آب مي بينم

اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 10 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

یک روز بدون خنده ، روزی ست که به هدر رفته است... سارقان در پوشش مأمور سرقت می کنند... شیره را از حبه ی انگور سرقت می کنندشهد را از لانه ی زنبور سرقت می کنند دست مالیدم به خود، چیزی سر جایشنبود! سارقان بی پدر بدجور سرقت می کنند! احتیاجی نیست از دیوار و در بالا روند سارقان با "کنترل از دور" سرقت میکنند عده ای راحت میان مبل خود لم می دهند از طریق عده ای مزدور سرقت می کنند روز روشن، زنده ها را از میان کوچه ها مرده را هم نیمه شب از گور سرقتمی کنند برق را از سیم ها و آب را از لوله ها دود را از حقه ی وافور سرقت می کنند می برندت سوی خلوت، می کنندت پشت و رو با زبان خوش نشد با زور سرقت می کنند! جای اینکه سکه ای در کاسه ی کورینهند کاسه را هم از گدای کور سرقت می کنند نیست چون تفریح و شادی توی این شهر بزرگ عده ای تنها به این منظور سرقت می کنند! خواستم دنبال مأموری روم، دیدم ولی سارقان در پوشش مأمور سرقت میکنند...

اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 0 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

یک روز بدون خنده ، روزی ست که به هدر رفته است... تغییر روحیه... چون که زن های ساده و بیکار همه از جمله بنده و سرکار، دور هم فرصتی به دست آرند دوست دارند،دور بردارند صحبت از بینی قمر بکنند پشت هم غیبت از سحر بکنند با سخن های کذب حال کنند داد و فریاد و قیل و قال کنند وای اگر حرف فال هم بشود آن وسط قهوه نیز دم بشود الغرض خانمی که توی محل هست شیّاد و ناقلا و دغل با همین قهوه از زنان ،به وفور می کند استفاده ی ناجور به هر آنکس مطابق حالش گوید از آنچه دیده در فالش مثلاً رو به دختری دمِ بخت می دهد وعده که:»خیالت تخت، که فلان شاهزاده با الگانس رفته دنبال دختری خوش شانس از قضا شاهزاده بین گذر شده ماشینش از جلو پنچر چشمش افتاده توی چشم شما رفته از بخت خوش به حال کما شده بی اعتنا به آن دختر دیده چون دختری از آن بهتر! تاج و تور عروس بی کم و کاست داخل استکانتان پیداست عکست افتاده صاف داخل فال مژده بر تو عروس خوش اقبال!« با همین حرف های بیهوده همگی می شوند آلوده چون که هر یک به شخصه درگیرند یک به یک فال قهوه می گیرند عاقبت وقت و پول را به هدر، می دهند این زنان خوش باور روز تعطیل با همین تدبیر می کند روحیاتشان تغییر!

اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 4 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

یک روز بدون خنده ، روزی ست که به هدر رفته است... بی جنبه ای که یک شبه عالی جناب شد! عکسش که روی سینه دیوار قاب شد مسخ گریم و چهره پشت نقاب شد از بین یک گروه هنرپیشه جوان از حیث رنگ و حالت مو انتخاب شد بعد از دو تا مصاحبه با نشریات زرد یکباره از مفاخر ملی حساب شد! با این که در تئاتر به جایی نمی رسید چک پول سینمای تجاری خطاب شد چون حد و غایت هدفش فتح گیشه بود در سینما به جذب مخاطب مجاب شد مفتون حالت و قر و اطوار اجنبی است بی جنبه ای که یک شبه عالی جناب شد! از خانواده و پدر و مادرش برید آینده اش به طرز فجیعی خراب شد از بس که در حضور پدر پا دراز کرد گستاخ و بی نزاکت و حاضر جواب شد از لذت روابط مشروع حظ نبرد سرگرم کارهای بد و ناصواب شد کوتاه فکر بود،دعا کرد و پول خواست بختش بلند بود، دعا مستجاب شد می خواست مثل قله ی آتشفشان شود در شعله های سرکش شهرت مذابشد طنزپرداز:نسیم عرب امیری

اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 5 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (1)

یک روز بدون خنده ، روزی ست که به هدر رفته است.. جوک و پ ن پ های جدید خجالتی مردی در موقع نماز پشت به قبله می ایستاد و نماز میخواند پرسیدند چرا سمت قبله نماز نمی خوانی؟ گفت: از بس که گناه کردم خجالت میکشم رو به خدا بایستم چند خبر ماموران آتش نشانی با عجله وارد اتاق رئیس شد و گفت: قربان اداره آتش نشانی آتش گرفته هالا به کجا زنگ بزنیم؟ پاکت معلم: پاکت به چه میگویند؟ شاگرد: به کسی که پایش روی کتش باشد. شکمو - تو مرغ مرغ عشق رو دوست داری یا مرغ مینارو؟ - هیچ کدام من مرغ لای پلورو دوست دارم زن پولکی شوهر: قسم بخور که منو به خاطرپولم دوست نداری!!! زن: هزار تومان بده تا قسم بخورم. صلاح شما چیه؟ - بیماری شما چیه خانم؟ - هرچی که شما صلاح بدونین آقای دکتر!!! یکه رشتی شب لیوان خالی گذاشتهبوده بالای سرش، میگن : چرا لیوان خالی گذاشت، میگه:اومدیم و شب تشنه ام نشد!!! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- آخونده میره منبر، یه زنه میگه : حاج آقا من تو خونه چادر سرم می کنم، میگه: مرحبا کلید بهشت را بدهید به این خواهر، یه زنه دیگه میگه: حاج آقا من تو خونه با شورت هستم، میگه: تبارک الله کلید خانه من را بدهید به این خواهر!!! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- به غضنفر میگن با سرویس جمله بساز..... میگه این جمله سازیم ماروسرویس کرده ها -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- به لره میگن کدوم حیوونه که موقع نماز صبح آدمو بیدار میکنه : میگه آقام !! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- تولد مگس - شما میدونید مگس کی متولد شده است؟ - دو ثانیه بعد از تولد کثافت!!! در کلاس زبان معلم انگلیسی: What Is Your Name شاگرد: تورکی بیلمیرم !!! بیچاره باباجون احمد بگو ببینم از برکت کدام حیوان است که این کفش را به پا داری احمد: بابا جونم !!! ساعت دقیق اولی: آقا ساعت چنده؟ دومی: ساعت من دو ساعت و بیستو سه دقیقه و پنجاه ثانیه به ظهر خوابیده !!! امید وارم از این ۱۰ جوک خوشتون اومده باشه روش دفع انگل:10روز تمام فقط چایی و بیسکویت میخوری روز 11 فقط چایی میخوری در این صورت کرم میاد بیرون و میگه بیسکویتشکو؟!!!!!!!!!!!! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- یارو وصیعت میکنه سنگ قبرمو با اب و صابون بشورید میپرسن برای چی؟ مگه هرکی رد شد بخوره زمین بخندم روحم شاد بشه! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- دستت رو بذار روی سرت چیزی حس نمیکنی؟ تعجب نکن بعضی از بزها شاخ ندارن. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ به پيرزنه ميگن: چرا همه دندوناتو كشيدي جز يكي؟ ميگه: آخه ننه، ميخوام چادرمو باهاش نگه دارم ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ قزوينيه بعد نماز به بقيه ميگه: بغل دستي: قبول باشه، جلويي: حالدادي، پشت سري: حالتو ميگيرم. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- دکتر ها سر قضنفر رو باز می کنن ببینن چی توش میبینن یه سیمه که از وسط سرش رد شده سیم رو قطع می کنن گوش هاش می افته --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- لره ماشین تخلیه چاه میگیره پشتشمی نویسه چشم امید ما به کون شماست --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- بچه تهرون میره پیش خودا تا شکایت کنه میگه خدایا این چه وضعشه هرجا میریم ترک دکتر ترک وکیل ترک مهندس ترک بازاری ترک بازیگر ترک ورزشکار ترک از طرف خدا وی میاد "بالا جبراعیل گور بو اوشاق نه دیر --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- دو تا آفریقایی با یه نفر سومی وسط بیایون بودن در همین حال و هوا بودن که یدفعه آفریقایی یه چراغجادو پیدا می کنه. بعد غوله می یاد بیرون و به آفرقایی میگه یه آرزو کن. آفریقایی میگه: منو سفید کن. تا اینو میگه سومی میزنه زیر خنده آفریقایی میگه: چیه برای چی میخندی؟ سومی گفت: همینجوری. بعد غوله به آفریقایی دومیه گفت: توچی می خوای؟ آفریقایی گفت: منم سفید کن . دوباره سومی میزنه زیر خنده . آفریقایی گفت برای چی میخندی؟ سومی باز گفت: همینجوری. نوبت سومی میشه. غوله ازش می پرسه: تو چی می خوای . سومی میگه: این دوتا رو سیاه کن --------------------------------------------------------------------- لره دیش ماهوارشو می ذاره روی پشت بوم، روش می نویسه: کولر --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- لره میره توالت،آروغ میزنه،میگه: اااه….بازم برعكس نشستم. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- می دونی اگه یه لره نارنجک انداخت طرفت باید چی کار کنی؟! باید ضامنش رو بکشی ، پرت کنی طرف خودش !!! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- امید وارم از خندیدن ترکیده باشید دوستان این هم چند تا پَ نَ پَ امید وارم خوشتون بیاد --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- نه شیر داره نه پستون گاوشو بردن هندستون پـَـــ نــه پـَـــ هم دست داره هم آستین ، گاوشو بردن فلسطین --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- پشه نشسته رو پام داره خونمو مي خوره , دستم رو بردم بالا بزنمش يهو داداشم ميگه اااا مي خواي بکشيش؟! پَـــ نَ پـَـَـ خونش رو خورده مي خوام بزنم پشتش آروغ بزنه ببرم بخوابونمش !! --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- تو اتوبان داشتم لایی میکشیدم،یه زانتیا اومد گفت داری لایی بازی میکنی؟؟؟ گفتم: پــ نــ پـــ دارم واست عربی میرقصم!!! گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل... -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریضشمایید؟ گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم , اومدم خودمو معرفی کن! --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- دوستان امید وارم از این پَ نَ پَ ها خوشتون اومده باشه نظر بدید یادتون نره

اميرحسين ناصري,محمداميرخاني بازدید : 2 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

یک روز بدون خنده ، روزی ست که به هدر رفته است.. دختری از کوچه باغی میگذشت یک پسر در راه ناگه سبز گشت . در پی اش افتاد و گفتا او سلام بعد از آن دیگر نگفت او یک کلام . می دهی زحمت به بانویی چو من؟ دختر اما ناگهان و بی درنگ سوی او برگشت مانند پلنگ . گفت با او بچه پروی خفن . من که نامم هست آزیتای صدر من که زیبایم مثال ماه بدر . من که در نبش خیابان بهار میکنم در شرکت رایانه کار . دختری چون من که خیلی خانمه بیشت و شش ساله،مجرد،دیپلمه . دختری که خانه اش در شهرک است کوی پنجم،نبش کوچه،نمره شصت . در چه مورد با تو گردد هم کلام با تو من حرفی ندارم والسلام!!!

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 1,028